ATT FÅ VAKNA I SIN EGEN TAKT...

november 01, 2018



Hej Torsdag!

Bästa starten på dagen, att få vakna långsamt och äta frukost i min egen takt och så skönt att få vakna upp här på ön med alla fina färger utanför fönstret. Nej, allt har tydligen inte blåst av träden efter de senaste dagarnas stormande. Idag är det nästan vindstilla och otroligt vackert ute. Tur att det blev så just på min lediga dag.






Den här dagen är ett oskrivet blad. Kanske blir det en utflykt någonstans, eller en sväng på stan. Vi får se vad vi känner för. Det är annorlunda att vara ledig bara för att... utan att det är sommarledigt eller ledighet för att man ska resa någonstans. Ledigt på riktigt liksom. Och är vi här på landet så är det inte heller några måsten som tränger sig på. Vi har en tomt att ta hand om; har en del kvar att forsla bort sen bygget men vad tusan, det ligger ju kvar så det kan vi ta en annan gång.

Nu ska jag njuta så mycket jag bara kan av mina lediga dagar.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images