CHECKAR UT OCH TAR LITE LEDIGT...

oktober 31, 2018



Gokväll kära vänner!

Nu har jag stängt butiken för den här veckan och blivit serverad ett glas skumpa av min Per. Nu väntar två lediga dagar och vi firar in ledigheten med att bubbla lite framför brasan. Underbart ju! Har summerat det sista av jobbdagarna på Visby Airport och nu kan jag gå på lite ledighet och känna att jag kan koppla av jobbet och vara ledig. För mig är det viktigt att få summera så att jag inte tappar något viktigt och att få en överblick av vad jag ska ta tag i när jag kommer tillbaka. Då kan jag verkligen släppa jobbtankarna. Har jag bara koll på vad som ska göras så spelar det inte så stor roll hur mycket det är... Är det massor av saker som ska fixas så får jag prioritera. Känner mig trygg i att jag kan det vilket så klart underlättar. Jag tog en liten extra stund till att samla ihop och summera aktiviteterna som kommit ur den här veckan nu när vi kom hem och det är så värt det. 

Nu ska jag bara koppla av... ute är det lite blåsigt fortfarande. Det viner runt knuten vilket är så mysigt. I alla fall när man kan sitta inne och kura. Höstmys på hög nivå.

Ni får ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Ja, det är skönt att veta exakt vad som väntar på skrivbordet, men kan du ta helt ledigt utan att kolla mejl eller liknande? Så otroligt skönt i så fall :). KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, om det inte är så att det hänger något i luften som jag behöver ha koll på men jag har med åren blivit bättre på att koppla på och koppla av utan att det påverkar mig. Om det är något som händer och det är akut och inte kan vänta tills jag är tillbaka får de skicka ett sms tänker jag :-). KRAMAR tillbaka!

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images