HEMMA IGEN EFTER EN HÄRLIG BLOGGTRÄFF...

oktober 20, 2018



Nu har jag landat in här hemma och lämnat Freys Hotel efter en jättemysig bloggträff. Alltså, de här tjejerna... så vackra, duktiga och kreativa. Är så glad för att jag har fått lära känna dem litegrann och jag blir så inspirerad av deras driv och att de så generöst delar med sig av sina erfarenheter och livet i största allmänhet. Fint! Återkommer med fler intryck och upplevelser från gårdagskvällen och med historien om varför jag fick ta en taxi hem med ett hästhuvud i famnen (sååå knasigt!). 

Nu ska vi ut på stan och leta efter en bra skräddare - behöver fixa till ett par jackor inför vintersäsongen - och fixa lite annat smått och gott.

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Hej Tina! Vilken fin blogg du har. Vackra bilder. Glad att jag fick lära känna dig lite grann. Hoppas hästhuvudet har hittat sin plats i ditt hem =) Ångrade mig lite faktiskt att jag inte köpte någon. Eller?!!

    Ha en skön söndag! KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, Och tack detsamma! Jätteroligt att få titta in på din blogg och kul att få träffa dig i fredags och igår. Hoppas att vi får tillfälle att ses igen framöver. Ja, jag tror faktiskt att vi hittat en placering för Frey. Han får heta så... finns många upplagor av honom :-).

      Ha en fortsatt fin söndagskväll du också! Kram Tina

      Radera
  2. Hej hej! Så mysigt att träffas, tyvärr blir det alldeles för kort stund man kan ses. Vi kanske kan ses på tu man hand i Stockholm någon gång!?
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helena! Jaaa jättemysigt men håller med dig; alldeles för kort. Ja gärna! Vore superkul att ses igen här i Stockholm eller närmare dig. Jag kan också röra på mig. Vi hörs om det :-). Kramar och ha en fin avslutning på helgen. Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images