SÖNDAGSPROMENAD MED EN LILLSKRUTT...

oktober 08, 2018



I går blev vi så glada över att solen sken från klarblå himmel så vi gick ut för en skön promenad... trodde vi. Vet ni, det var så kallt så jag är nog ännu i chock. Jag höll på att frysa både fingrar och rumpan av mig innan vi sladdade hem till Jacob och Linda och värmde oss lite innan vi gick ut igen med Loa. Vackert med alla färger som exploderar nu men alltså den här kylan... Inte så välkommen alls! Som tur är ska det tydligare bli varmare nu framåt veckan.





Godaste bullarna köper ni här! På Lillebrors på Rörstrandsgatan. Vi köpte med oss ett gäng som vi mumsade på i parken.




Alltså den här lilla mannen som pratar så mycket nu så att man knappt hinner med i svängarna. Han är ju den sötaste killen i världen. Jag är i och för sig hyfsat partiskt men ändå... Parken var inte så rolig just igår tyckte Loa men desto roligare var det på Apoteket. Där fanns det tuber med Alfons Åberg, Bamse och allt möjligt kul.

Idag har det annars varit en riktig skitdag... det kan man väl få uttrycka när det aldrig vänder? Har haft ett bakslag vad gäller min yrsel och min bröstrygg. Kände av det i helgen men förträngde det så gott jag kunde men i natt sov jag knappt en blund. Det kom surt efter... Att vila hjälper i alla fall inte känner jag så nu ska jag starta upp mina PWs eftersom höfterna känns riktigt bra. Alltid något. Har kört ett lätt träningspass här hemma efter jobbet i kväll för jag tänker att oavsett så måste det vara bra för kroppen att vara igång.

Nu ska jag runda av kvällen med att se andra avsnittet av "Vår tid är nu". Har ni inte sett den så kika genast i kapp på SVT play och kolla. 2:a säsongen startade upp förra måndagen. Sååå bra!


KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images