FINFINA GREJER I GOODIEBAGS...

oktober 28, 2018



Inlägget innehåller reklamlänkar.



Se här vilka fina produkter vi bland annat fick i våra goodiebags när ett gäng tjejer samlades på bloggträff som fina Pernilla ordnade förra helgen. Patyka har jag aldrig testat tidigare; de kommer från Joliebeauty och är ett märke som grundades i Paris på 1920-talet. Patykas produkter är naturliga och ekologiska och det ska bli så spännande att prova något nytt. Vi fick flera grejer i vår kasse men de ska jag ska visa vid ett annat tillfälle.  

Nu har ovädret dragit förbi vår ö och idag skiner solen. Trots att det blåste så makalöst igår så sitter det faktiskt kvar en del färgglada löv på träden. Eller heter det blad så länge de sitter kvar på träden även om de är orange och gula?  

Har ni kommit ihåg att ställa om tiden? Skönt med en timme till inatt men fyyyy vad det kommer kännas trist mot kvällen när det kommer att bli mörkt tidigt. Jag tycker att vi kan ha sommartid jämt om det nu är så att vi inte ska hålla på att flytta tiden fram och tillbaka. Hellre en timme ljusare till mot kvällen än på morgonen. Det passar bäst för en sjusovare som mig. Nu ska vi ta en promenad ner till havet... som jag längtat efter det.

Vi ses lite senare!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images