PIMPAT BALKONGEN INFÖR VINTERN...

oktober 23, 2018



Sådärja... då var balkongen pimpad inför vintern så nu kan den få komma. Jag är redo! Inte helt och hållet kanske men med det viktigaste i alla fall; att balkonglådorna har blivit fyllda med lite fina växter. Jag skulle vilja fixa till balkongen lite till men jag tar det lite pö om pö som man säger. Jag har ju ingen brådska faktiskt. Det är ju inte så att man sitter där ute och njuter om dagarna precis för nu har kylan kommit. Fy tusan vad kallt det börjar bli nu. Frös om händerna som bara den på vägen hem.






På de här bilderna skiner solen så härligt men det har den då inte gjort idag. Mulet, grått och blåsigt. Snart ska jag bege mig ut i blåsten och vimlet igen för i kväll ska jag träffa min f.d chef och kollegor från PayEx-tiden. De är i stan och hörde av sig om en dejt och det ska bli så kul att få träffa dem igen. Det var alldeles för längesedan nu. Middag på stan en tisdagskväll är ju inte helt fel, eller hur? Jag ser också fram emot fler roligheter i veckan; på fredag reser vi ner till Gotland igen och på kvällen ska vi på vinprovning på Volare med fina vänner. Det ser jag supermycket framåt emot och att få vara på ön en hel vecka. Wooow så mysigt. Det blir en hel del jobb men också ett par dagar ledigt. Hoppas att den här veckan går supersnabbt!

Dags att pimpa mig lite.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images