EN EFTERMIDDAG HOS LINDA...

september 04, 2013







Här har jag varit några timmar i eftermiddag och fixat till håret. Det måste ha varit den värsta utväxten ever... fy fasen vad jag såg ut. Efter en eftermiddag med Linda på Frisörcompaniet så känner jag mig nu som en helt ny människa!

 En fundering som jag har; varför är det så att när man kommer från frissan så luktar man så himla gott i håret men om jag använder exakt samma produkter när jag fixar till mitt hår hemma så luktar det aldrig lika gott. Varför är det så?




De här Kevin Murphyprodukterna fick följa med mig hem idag. Har inte provat dem tidigare så det skall bli spännande.




Inte kan man tro att det här är samma brygga som jag tog en bild på för två dagar sen? Då; kallt och stormigt och höst på hög nivå. Idag; högsommarvärme, nästan vindstilla och människor som solar och badar i havet. 

Underbart!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images