SURPRISE...

september 05, 2013



Min P har varit på resande fot idag och när han kom hem nu i kväll så fick jag blunda och hålla fram händerna. Jag är barnsligt förtjust i överraskningar och gissa om jag blev lycklig för den här härliga överraskningen som jag fick i mina händer?! Fina fina P!!!




Flärd, det är verkligen min grej det... Den här veckan har varit fylld av just det; frissan i går, nagelsalongen idag och en doftpresent nu i kväll. Älskar det! Jag tror att jag skulle göra mig riktigt bra som Hollywoodfru :-). 

Just idag känns det extra bra med flärd för jag har dragit på mig en förkylning och det är ju inte direkt "flärdigt". Tänk att man kan känna precis när den slår till. I går kväll från den ena minuten till den andra fick jag ont i halsen och idag har näsan börjat rinna. Inte så konstigt kanske med tanke på att alla tjejerna har varit risiga de senaste dagarna. Tur för mig att det bara är en jobbardag kvar och att vi inte har något planerat i helgen. 

Ha ett fint veckoslut ni alla!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images