WORDS...

september 19, 2013



De här vackra blommorna fick jag av min fina P i kväll. Utan vidare, bara så där för att han tyckte att jag var värd det. Fina ord på ett litet kort fick jag också och de gjorde mig alldeles varm i hjärtat. Hur kunde just jag ha sådan tur och snubbla över den här mannen?










Det här unnar vi oss i kväll efter en slitig vecka. Jag som sällan tittar på tv fastnade framför "Niklas mat" på SVT1. Så rolig han är. I kvällens avsnitt var han i Charleston i USA och lagade musslor. Sjuk humor :-) 

Något som var mindre roligt var att jag hann snappa upp från TVn att höstens första storm är i antågande och gissa vilken dag den skall rulla in... jo men så klart på tisdag. Vi skall ju bila ner till Hamburg vilket innebär att en båttripp från och tillbaka till ön är en del av resan. MORR MORR MORR om vi inte kommer iväg! 

Nu skall jag jobba med min mentala inställning och inte ta ut något i förskott, då får man ju ta bekymren två gånger och det är ju onödigt.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images