HÖSTENS FÖRSTA...

september 20, 2013



Ääääääntligen! Som jag har längat efter det här! Höstens första brasa. Att få höra spraket och känna doften av brinnande ved är oslagbart. 

Idag skyndade vi oss hem från jobbet, packade bilen, handlade och körde så fort vi fick ut till Tofta. Underbara lilla stuga... så fort vi kommer ut hit så infinner sig ett lugn på en sekund. Hokus pokus så är tankarna på jobb och vardag bara borta. Det här köpet är banne mig bland det allra bästa vi någonsin har gjort!










Nu sitter vi här i soffan med tända ljus, raggsockorna på och något rött i glasen. För två veckor sen när vi var här ute blev jag blåst på att få njuta av lugnet för jag var så himla hängig. Jag bara sov... Den här gången skall jag ta igen allt jag förlorade då!

Hoppas att ni har en lika skön fredagskväll som jag har.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images