FOX ON THE RUN...

september 12, 2013




Titta vad jag sprang på när jag var på väg hem från jobbet. Nere vid Kallis strosade den här lilla räven omkring i godan ro och poserade så fint så att jag kunde få ta de bilder jag ville. Den var inte ett dugg rädd eller stressad och var så himla söt. Hoppas att den hittade hem till sitt sen när den tröttnade på att hänga utanför Kallis.











I kväll blev det smoothies här hemma. Nyttigt, gott och en favorit hos tjejerna. 








Oj vad trött jag är nu. Det har varit långa jobbdagar den här veckan i kombination med att jag varit risig så nu är helgen verkligen efterlängtad. Jag skall kika lite på vad som skall packas ner till helgens lilla tripp sen skall jag Zzzzz....

God natt på er!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images