KLÄNNINGAR...

augusti 07, 2018



Alltså... den här sommaren går till historien, inte bara när det gäller sol och värme utan även när det gäller klänningar för min del. En riktig klänningsommar skulle jag vilja säga. Jag är egentligen inte så mycket för klänningar men den här sommaren har det ju inte gått att ha på sig något annat än just det så jag har fått göra några akututryckningar in till Visby för att köpa upp mig. Den här har seglat upp som en liten favorit och den hittade jag på Julia Hultgren och är från Culture.

Den åkte på när vi skulle till vänner på middag häromkvällen och den passar ju både till fest och på jobbet, till high heels och till sneakers. 




Andra jobbdagen är förbi och nu känns det som att jag är igång igen. Som tur är så har min yrsel som jag berättade om i tidigare inlägg lagt sig men i stället så vaknade jag upp i går morse med någon form av ryggskott i bröstryggen. Det har jag aldrig haft tidigare så jag har fått googla och hittat en del övningar som jag nu testat i kväll. Om det inte lägger sig får det nog bli ett besök till en naprapat eller nåt. Jag tolkar det som att det är kroppens sätt att göra mig uppmärksam på att nu är det dags att ta tag i träningen igen och så får det bli nu när vi kommer tillbaka till Stockholm. Så här kan jag ju inte ha det. Jag hade ju stora planer för min träning i sommar och det började ju så bra med nya träningskläder och powerwalks på morgnarna men sen kom värmen och då tittade minsta motståndets lag fram. 

Nya tag och ingen återvändo!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images