DAGS ATT BÖRJA STÄDA BORT JULEN...

december 28, 2018



Hallå hallå!

Nu har några av de mest juliga sakerna plockats undan för i år och lika mysigt som det är att plocka fram allting lika skönt känns det när det plockas undan igen. Var sak har sin tid och det blir lite extra tydligt just när det gäller julsaker tycker jag.

Den här kransen som jag satte ett vinrött sidenband på ska nog få hänga med ett tag till. Den ser fortfarande så fin ut så det bär emot att plocka bort den. Kanske ska den få något glittrigt som dekoration i stället så att det blir lite mer nyårskänsla över den. 




Så här ser det ut när man öppnar dörren hem till oss och det är nog längesen jag visade just den här vinkeln. Direkt till höger när man kommer in ligger badrummet, rakt fram en stor klädkammare, till vänster vardagsrummet och till höger kök och sovrum. Vi har två innegårdar utanför vår lägenhet. En utanför kök och sovrum och en utanför vardagsrummet. Där har vi också vår balkong. För oss som egentligen inte är några husmänniskor alls passar det bra att bo i lägenhet. Vi har fullt sjå med vårt fritidshus på Gotland och då är det rätt skönt att inte behöva tänka på några större arrangemang med lägenheten. Oftast är det bara vi två som bor här hemma och då valde vi att hellre bo lite mindre men centralt än att välja ett hus eller en större lägenhet längre ut från City. Lägenheten är också smart planerad så har vi ungdomarna hemma, som vi har haft sen veckan innan jul, eller andra gäster som övernattar så funkar det också bra.

Ha en fortsatt fin fredag!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Tittar in och önskar dig ett fantastiskt 2019!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för att du tittar in och detsamma önskar jag dig fina Jenny. Jag önskar dig ett fint 2019 och hoppas att vi ses snart igen! Kramar!

      Radera
  2. WOW, så fint ni bor <3. I år ska jag skaffa mig energi så snaaaaaart kommer jag och hälsar på :). KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åhhh tack söta du! Ja, det ska bli detsamma för mig. I år behöver jag också mer energi in än ut så det är 2019 års fokus. Och du är så välkommen hit. Kom när du vill!!! Kramar!

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images