H10 MARKET...

december 17, 2018



Hej hej alla ni som tittar in! 

Jag uppskattar verkligen att ni vill vara just här på min blogg och jag blir också superglad för era kommentarer. Tack! Tack också till er, både tjejer och killar som kommer fram till mig och uttrycker att ni följer bloggen för att ni gillar den. Om ni bara visste HUR glad jag blir för det. Det gör mig så varm i hjärtat. 

Något som också gör mig varm i hjärtat är alla små butiker i Visby som jag inte satte tillräckligt stort värde på när jag bodde på Gotland. Då ville jag jämt passa på att shoppa när jag reste någonstans. Nu är det tvärtom, nu vill jag helst shoppa när jag kommer ner till ön.

H10 är en liten galleria som ligger i S:t Hanskvarteren mitt i Visby innerstad och där kan man hitta allt från G.A.D-möbler till kläder och sköna grejer till hemmet. Här finns också ett riktigt bra café om man vill äta en lunch, ta en fika eller ett glas vin.

Får lite abstinens nu faktiskt...







Åhhh så trött jag har varit idag. Känner mig helt sänkt men det måste vara att det är upploppet nu. November och december har bara sprungit iväg tycker jag och snart är vi inne på ett nytt år. Det snurrar fort nu...

Ha en fin vecka nu och stressa inte ihjäl er i julstöket.

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images