MEMORIES...

oktober 27, 2013



Här var vi på ett riktigt roligt överraskningspartaj i går kväll; i sviten på Tott Hotel. En kompis till oss har fyllt 40 och vad roligt det är när överraskningar blir lyckade. En rolig kväll med trevliga människor! Kanske var den lite för rolig känner jag idag. Är väääääligt trött :-).

När jag och P gifte oss så hade vi förmånen att få hålla till i samma svit. Fantastiskt fint och för oss som hade ett litet bröllop med våra barn, föräldrar och syskon med familjer så var det perfekt att hålla till där efter själva bröllopet. Jag är så glad över att vi tillbringade vår bröllopshelg just där. Zlatan har ju också bott i denna svit och det är ju inte alla som har sovit i samma säng som Zlatan. Bara en sådan sak...














































Bilderna ovan är tagna av en god vän till oss som heter Agneta Larsson. Samma Agneta som jag nämnt i tidigare blogginlägg och som vi i somras var och hälsade på i Ljugarn där hon, tillsammans med sin pappa, hade en fotoutställning.

 Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker tillbaka på vårt bröllop. En fantastisk fin dag och kväll med massor av känslor och kärlek!

Apropå kärlek så har vi nu fått hem vår älskade Vendela som kommit hem från en härlig höstlovsvecka i Barcelona. Nu är vi alla samlade igen. Känns bra! Jag skall också snart samla ihop mig och starta upp förberedelserna inför kvällens middag. Det skall ju bli ett långkok i kväll. Tyvärr så ekar det i kylskåpet så det får bli en tur till affären först. 

Ha en fortsatt skön söndag!

KRAM!



You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images