SNART DAGS FÖR EN BOEUF...

oktober 23, 2013



Den här killen har jag någon slags hatkärlek till. Han kan vara så dryg och läskig och det känns som att han i verkligheten är precis som sina roller han spelar. Skulle jag träffa på honom i verkligheten så skulle jag bli livrädd...

Han är ju inte bara skådespelare, han är ju kock också! Den här kokboken har några år på nacken men här finns verkligen en massa recept på goda klassiker. I helgen skall vi nog slå till och laga en Boeuf Bourguignon. Det tar några timmar men sköter sig självt till största delen. Till det en god hemlagad potatismos och persilja. MUMS!




Idag har alla i familjen varit lediga och det var bara jag som fick kämpa mig upp ur sängen i morse för att gå till jobbet. Gissa om det blev en och annan snooooooze :-). Fint höstlovsväder fick de nästan hela dagen idag, varmt och skönt och jag fick nästan lite vårkänslor när jag såg den blåa himlen och hörde fåglarna kvittra. Från Vendela får vi dagliga rapporter från Barcelona. Där skiner solen varje dag och idag har det varit rekordvarmt. Shoppinglyckan verkar också vara total!  Skall bli mysigt att få hem henne igen på söndag. Saknar mitt lilla troll!

Nu skall jag och Liza Marklund ha en sen dejt.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images