MARRAKECH...

mars 19, 2014




Nu har planeringen av vår hallmakeover sparkat igång och fy vilken beslutsångest vi får. De här bilderna är från Marrakech Design och man blir ju alldeles sjuk av all inspiration. Å ena sidan vill vi hålla oss till grå-svart-vitskalan men å andra sidan så är det ju så galet härligt med färgade plattor. Problemet är att jag lätt tröttnar på mönster och ett hallgolv river man liksom inte upp hur som helst när jag tröttnat. För det är jag som kommer att tröttna, det vet jag. Vi får sova hårt på saken helt enkelt...






















 Men hörreni, vart tog våren vägen? I morse var det så skönt när jag gick till jobbet. Alldeles vindstilla. När jag gick från jobbet regnade det och blåste som bara den. Vädret är så himla lynnigt nu. Vi har i alla fall klarat oss från snö till skillnad mot Stockholm. I helgen skall vi åka ut till landet och då skulle jag vilja sitta i lä och lapa sol. Får minsann dansa en soldans här hemma.

Ha en fortsatt härlig onsdag! 

KRAM!






You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images