TJOCKARE ÄN VATTEN...

mars 21, 2014




Jag som nästan aldrig tittar på tv har så klart missat den här serien på SVT. Den senaste veckorna har jag hört så många som sagt att den är det bästa de sett på länge så nu var jag ju bara tvungen att kolla in de åtta avsnitt som redan visats och jag blev helt såld. Nu är det bara två avsnitt kvar men om ni har en stund över; eller många stunder över så se gärna i fatt de avsnitt som redan vistats. Inte nog med att serien och skådespeleriet är riktigt bra för en gångs skull så är vinjetten så snygg och vinjettmusiken med Fläskvartetten är så galet bra. Sofia Jannok heter hon som sjunger men tydligen är inte låten utgiven ännu. Hoppas på att den blir det snart.

Nu har vi landat ner här ute på landet och jag ser fram emot en lugn och skön helg utan måsten. Jag skulle egentligen ha varit med mina fina tjejkompisar i kväll men jag är verkligen inte pigg så jag får kurera mig i stället. Just nu hoppar allt möjligt på mig och mitt immunförsvar verkar vara helt i botten. Nu skall det vilas i helgen och sen skall jag sakta men säkert ta mig tillbaka igen för nu får det vara nog.

Ha en skön fredag alla ni!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images