KVÄLLENS MIDDAG...

april 13, 2014




I kväll stod det Lasagne på menyn. En riktig klassiker! Lite meckigt och tidsödande att laga till men när den väl är inne i ugnen så är det ju mödan värt för det är ju så himla gott. I morgon blir det soppa och jag tycker att vi följer vårt nya matschema under barnveckorna hyfsat bra.




Idag har jag varit ute en runda i spåret och det gick rätt ok trots att det strulade med musiken och jag fick springa utan. Det är verkligen bland det jobbigaste som finns; att springa utan musik. Buuuu… Buuuu också för att jag fick migrän när jag kom hem efter min löptur. Jag har lyckligtvis en lindrig variant där det värsta brukar ge med sig efter några timmar. Nu är jag på benen igen men lite mosig i huvudet är jag allt och det lär jag få vara resten av kvällen. Irriterande åkomma det där…

I morgon ny vecka i form av en kortvecka och sen påsk. Lovely!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images