NY BOK...

april 08, 2014




Den här skall jag börja på i kväll. 
Jag har tidigare läst Jojo Moyes "Livet efter dig" som jag tyckte jättemycket om så jag håller tummarna för att den här är lika bra. Jag skulle ha öppnat upp den redan i går men efter en stunds kvällsjobb tvärsomnade jag i soffan. Det händer inte så ofta men jag var så galet trött och jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Trots min lilla nap somnade jag så gott för natten en stund senare och snarkade på tills det var dags för väckarklockan att göra sitt. Jag känner mig som en tonåring… så trött har jag varit de senaste dagarna.






I kväll har vi fixat och donat som bara den här hemma inför morgondagens firande av Vendela med nära och kära. Det har varit lite knepigt att hitta en kväll då alla kan men i morgonkväll har vi fått till det och huset kommer fyllas av stoj och stim. Underbart! Men nu är det dags att börja på den nya boken. Det är också en härlig känsla!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images