NU FÅR DET VISST VARA NOG...

maj 07, 2014



Min man börjar titta på snett på mig och jag tror jag vet varför… Antalet vaser här hemma hos oss ligger nog en bra bit över genomsnittet nu och när jag kom hem med den här fina vasen som jag tyckte skulle passa alldeles perfekt här hemma så var väl mottagandet rätt ljummet. Det hjälpte inte att jag bedyrade att vi sparat massor av pengar eftersom jag INTE köpte vasen "Dagg" från Svenskt Tenn som kostar 2 800 kr utan i stället klickade hem den här skönheten från Hemtex som bara kostade 199 kr. Ett riktigt fynd ju, men han gick inte på det...


Jag får nog ändå ge mig nu för vi har vaser överallt men jag kan ge mig tusan på att vi ändå inte kommer att hitta en vas som passar nästa gång vi får blommor, för så är det ju alltid. Eller hur?

Men fin är den!





Jag kunde ju kanske ha puffat till soffkuddarna lite innan jag tog denna bild men det får jag bjuda på. Det är ju ändå opuffat som brukar vara standard här hemma :-).

I kväll har det förberetts inför Ps födelsedagsfirande i morgon. Massor av hemlisar så klart, lite städning och bakning har stått på schemat men nu är det mesta klart och jag skall pusta ut i soffan.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images