VI KURAR...

maj 27, 2014



Ja, vad säger man om det här då… ett väder som är kallare än vad det var i april. Helt otroligt vilken skillnad det blev i temperatur bara på en halvtimme i går kväll. En riktig kovändning. Åtta grader och blåsigt som bara den är det ute nu i kväll. Åtta grader! Fattar ni vad kallt det är när man har hängt undan alla vinterkläder… 

Och vad får man göra då? Jo då då får man krypa upp i soffhörnet under en filt med ett nytt magasin och ett glas rött. Då känns det trots allt lite bättre. Burr! Vilken skillnad mot i går morse när jag gick till jobbet och det var varmt, skönt och vindstilla…




Idag har jag varit vid Linda och fixat till frissan lite och sen till Lin för att snygga till naglarna. Lite jobb har jag också hunnit med. Jag skulle egentligen behöva tvätta lite och börja fundera på vad jag skall ha med på vår lilla Stockholmtripp som vi skall på i helgen men jag orkar verkligen inte. Det får bli som vanligt; att jag packar ihop något i sista stund. Det brukar ju funka rätt bra det med.


Kura på!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images