LEVERANSER...

november 19, 2014



Så kom det då till slut, det efterlängtade soffbordet. Som vi väntat och längtat och nu står det där och det är alldeles precis som vi tänkt oss. Det var verkligen värt att vänta på!

Nu spanar vi efter något att ha på väggen ovanför vedlådan. Planen är att det skall vara något med lite färg för ni ser ju… vitt, grått svart, vitt grått svart… Nu är förvisso planen att tv:n och tv-bordet inte skall vara svart i framtiden men det lär ju inte bli någon färgglad tv i alla fall så något som sticker ut lär behövas för att det inte skall bli allt för stiff.




Idag har vi också fått en ny torktumlare levererad för den gamla gav upp efter bara fem år. Det är för dåligt att maskiner inte håller längre än fem år tycker jag. Det skulle kosta flera tusen att laga på den och det var ingen större idé tyckte vi eftersom tumlaren går rätt varm här hemma. I alla fall under barnveckor. Roligare inköp kan man göra…

I övrigt så är det mest jobb och novembervardag just nu. Grått, grått, grått... även ute :-). Men snart är det advent, bara drygt en vecka kvar nu och äntligen börjar jag få lite feeling. Det tog sin lilla tid i år men nu känner jag mig mogen för att bläddra i mina julmagasin. Så här sitter jag uppkrupen i soffhörnet under en filt med en kopp the beredd på att hugga in.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images