SLAPPARLÖRDAG...

november 15, 2014



Den här lördagen har jag inte gjort många knop. Är lite trött idag måste jag erkänna efter en rolig utekväll med tjejerna igår. Vi startade upp med Social Friday på Clarion hotel för att så småningom, när vi blev hungriga, glida upp till G:a Masters för att fortsätta kvällen där med lite god mat och gott vin. Den här veckan blev det två besök på G:a Masters för min del; nästan som i gamla tider när vi bodde grannar med den lilla krogen :-). En rolig kväll med massor av tjejsnack och möten med vänner och bekanta.

Några ärenden på stan har vi ändå avverkat idag och nu i eftermiddag var det skönt att få krypa upp i vår stora soffa med en mugg the, ett äppelknyte från Själsö bageri och lördagsbilagorna. I kväll kommer Vendela och gästspelar över natten. Hon skall på fest hos kompisar här i närheten och då passar det bra att ha lite kortare väg dit och hem. Mysigt att få lite bonusbesök av henne. Jag för min del skall fortsätta att vara uppkrupen här i soffan i kväll. Vi skall laga lite mat bara och sen står det "Så mycket bättre" på schemat.

Ha en fortsatt mysig lördag!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images