NÅGRA NYA PICS OCH LITE LEDIGHET SOM HÄGRAR...

februari 26, 2015



Sådärja, här kommer några nya, lite ljusare bilder på vår fotogenlampa. Jag älskar den ännu mer idag för den är ju så vacker även när den inte är tänd. Apropå ljus så var det ju ljust hur länge som helst i kväll, eller hur? Kallt som sjutton var det men vårkänslorna kommer med ljuset nu känner jag.





I morgon förmiddag har jag tagit ledigt för att få sportlovsmysa lite med familjen. Sovmorgon och en skön långfrukost står på agendan sen blir det några timmars jobb innan det är dags för att avsluta den här veckan som gick snabbt som tåget. Februari har gått förvånansvärt fort för mig i år vilket jag är så lycklig över för i min värld så är det så att när februari är slut så är vintern slut. Vinter på Gotland är faktiskt ingen höjdare…

Ha en fin avslutning på denna torsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images