LILLYS CAFÉ...

juli 18, 2015



Idag blev vi bjudna på café här hemma. Jag tror banne mig att det är det bästa cafét jag någonsin varit på och det var Lilly som bjöd in. Hon kan hon; Lill-Skrutt. Nu står hon i disken och vi kan bara sitta här och luta oss tillbaka, klappa oss på magen och säga "oj oj oj vad gott det var". Precis som det skall vara när man är på ett riktigt bra café.




Men nu är det dags att röra på fläsket. Måste piffa till mig lite nu eftersom vi i kväll är bjudna hem till M & M på middag och sen skall vi cykla till Stelor i Västergarn för att gå på konsert. Bosse Sundström och Tomas Anderson Wij står på scen i kväll. Jag har en känsla av att det kommer att bli riktigt bra.

Ha en fortsatt härlig lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images