SOMMAR SOMMAR SOMMAR… ELLER...

juli 29, 2015



Om det inte vore för att man fortfarande kan plocka fina sommarbuketter så kan man tro att hösten är här nu. Jag har haft ett hyfsat tålamod med vädret den här sommaren men nu när jag konstaterar att vi har haft dåligt väder precis hela vår semester så blir jag faktiskt lite sur. En stranddag har vi fått på hela sommaren, en stranddag... och jag vet att man inte kan göra något åt vädret och jag vet att vi har haft fina soldagar i Grekland och jag vet att det finns så många andra saker som är så mycket värre än ett risigt väder men just här och nu så unnar jag mig att få vara sur över den här bedrövliga sommaren. Det jag känner mig mest snuvad på är kvällarna på altanen och solnedgångarna vid havet. Inte riktigt samma feeling att sitta inne med stängd ytterdörr och titta på Hawaii five-0 på sjuan vareviga kväll…

I morgon har det gått över och då åker vi på en ny utflykt. Personligt rekord i utflykter blir det i alla fall i år.





Nu kan man ju lätt tro att jag har gått omkring och deppat hela dagen men så är det verkligen inte. Vi har haft en fin och skön dag här hemma och en jättemysig kväll tillsammans med våra fina grannar så jag har faktiskt haft det oförskämt bra :-). 

Men visst kan man få vara lite kinkig ibland?

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images