SOMMARLIV...

juli 02, 2015



Trots att jag fortfarande jobbar för fullt så är känslan av sommar och semester så närvarande. Det finns ju hur mycket tid som helst på kvällstid så här års. Att få vakna till fågelkvitter och äta frukost på altanens trappa är bästa starten på morgonen. Sen rullar det bara på med sommaraktiviteter; att handdiska för öppet fönster, hänga tvätt på linan, ta en tur till Berså och handla några vackra saker och lite växter till altanen, en lässtund i loungen och sist men inte minst bygga en hinderbana där Lilly tävlar med sina hästar kvällen lång :-).

Sommar när den är som bäst!




Vilket väder vi fick den här veckan! Nu blir vi kompenserade för den galet kalla våren och försommaren som vi har fått stå ut med. Idag har det varit upp emot 30 grader ute och inte ett moln på himmelen och det är ju helt underbart! Även om jag suttit inne nästan hela dagen och jobbat så är det så härligt att få känna värmen och se solen.

Nu har jag piffat till mig och skall ta min stålhäst för att cykla i väg på födelsedagsmiddag. 

Ha en underbar kväll i sommarvärmen!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images