EN LITEN GRAN HAR FLYTTAT IN...

december 18, 2016




Nu börjar det dra ihop sig till jul hörreni! Jag har som sagt känt mig stressad inför den här julen och legat ett steg efter hela tiden. Jag kan inte påstå att jag direkt är i fas nu heller men nu tar jag en paus i stressandet och ägnar en stund åt bloggen för som ni har märkt så har den fått stått tillbaka de senaste veckorna. 

Eftersom vi ska fira jul på Gotland så blir det ingen julgran här hemma hos oss i år men en liten rackare som får stå i vas ska vi i alla fa ha även om vi inte hinner att njuta av den speciellt länge. Ungdomarna i familjen kommer att hänga här hemma en del över julen så då får i alla de lite julstämning tänker jag.




I veckan som gick har det varit full rulle med både det ena och det andra. Vi har varit barnvakt för Loa två ggr. Först tränade vi i tisdagskväll då hans päron fick gå ut och äta middag på stan på tu man hand. Det gick rätt bra så i går kväll körde vi på stora barnvakteriet då Jacob och Linda gick på Kents avskedskonsert. Det gick också bra. Han är så duktig; är mest glad hela tiden och finner sig i det mesta. Älskade lilla unge!

I torsdags efter jobbet var vi på julmingel med kollegorna på kontoret här i Stockholm och därefter tänkte vi gå ut och äta på stan men det är helt galet vad det var fullt överallt. Det gick inte att glida in spontant någonstans men till slut fick vi napp på Grappa som ligger rätt nära där vi bor. Idag blir det nog lite julklappsinköp och i morgon är det dags att resa ner till ön igen för att jobba de sista dagarna innan jul. Sen väntar några dagars skön ledighet.

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images