POWER WALK LÄNGS MED HAVET I MITT TOFTA...

april 30, 2017



Det här mina vänner, det är riktig lyx... att få ta en power walk i den här miljön. Det kan till och med få en sjusovare som mig att studsa upp på morgonen, dra på mig träningskläderna och ge mig i väg. Det var helt galet vackert idag; det där härliga vårljuset som jag älskar har äntligen kommit och havet var så där blått som det bara kan bli.

En härlig start på den här dagen!





Den här platsen betyder bara mer och mer för mig. Det är här jag har växt upp och det är på den här stranden ni ser där borta som jag har solat och badat sen jag var liten. Att få ha ett fritidshus kvar här känns så lyxigt nu när vi har flyttat från ön. Vi ångrar inte en sekund att vi har flyttat; vi stormtrivs verkligen i Stockholm men känslan för det här stället har så klart förflyttats till en helt annan nivå. Känns härligt att ha fått tillbaka känslan av att längta till Gotland och särskilt Tofta igen!

Nu sätter vi igång och firar Valborg tycker jag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images