VÅR I VASAPARKEN...

april 05, 2017



Nu är det vår i Vasaparken och det är så härligt att se att småblommorna ploppar upp här och där och att det sitter människor på bänkarna och njuter av solglimtarna. Idag när jag gick hem från pendeln - har varit i Huddinge och jobbat idag - så var det så varmt och skönt och jag strosade verkligen sakta hemåt. Underbart!

Det har inte hänt så speciellt mycket sen senast jag tittade in här. Vi hade i och för sig en härlig söndag då vi hälsade på Vendela och Joakim och lilla Hasse. Härligt att få se dem igen och fira allt möjligt. I övrigt så är jag mest trött om kvällarna när jag kommer hem från jobbet. Allergin har slagit till med full kraft nu och det brukar ta ett tag innan det stabiliserar sig. Men jag kan ju inte gå och lägga mig vid 19 så jag ska nog se i kapp några serier på Play och hoppas på att jag inte somnar i soffan. Det blir en lagom aktivitet i kväll.

Ha en fortsatt härlig onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images