ATT BÖRJA SÄGA HEJ DÅ...

december 21, 2017




Nu har den jobbiga delen med att byta jobb börjat; att säga hej då till mina fina arbetskamrater. Även om vi har några få dagar kvar tillsammans in på det nya året så träffades vi i veckan över en middag och för avtackning och se så fint det blev. Jag fick ett helt gäng vackra ljuslyktor från Ittala i grått och i glas. Sååååå fina och jag blev så glad! Blev ännu mer glad när jag öppnade det vackra kortet med alla fina ord. En egoboost från A-Ö och hej då-text. Så fint skrivet och jag öppnar det där kortet om och om igen och läser vad de skrivit. 

Jag kommer att sakna att jobba med dem och jag kommer aldrig att glömma dem heller...





Nu har jag rundat av den här dagen och det är dags för oss att packa ihop våra pinaler och bege oss ner till ön för att fira jul. Vendela reste ner i tisdags och då hann vi med en snabbdejt på Centralen innan, julklapparna är på väg ner i bilen med Jacob, Linda och Loa, vi åker i kväll och Johannes landar in på lördag. Och sen kan julfirandet börja!

Ha det så bra så länge i julstöket. Vi ses på Gotland!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images