BAD DAYS...

oktober 10, 2013



Ni vet, ibland har man sådana där dagar då man bara vill försvinna ner under ett täcke och stanna där... i all evighet... Sådana där dagar då allt känns fel och allt går fel och inget blir som man vill eller har tänkt. Det händer inte mig speciellt ofta som tur är. Jag känner mig lyckligtvis oftast glad, positiv och lycklig men det kan nog kanske vara nyttigt att ha dåliga dagar också ibland. I alla fall intalar jag mig det :-).




Den här veckan har annars bjudit på glada barn och äppelpaj. Lilly är ju vår lilla bagare i familjen och hon svänger lätt ihop en äppelpaj till familjen.













The och soffhäng är en av våra favoritsysselsättningar murriga höstkvällar.




I morgon är det redan fredag igen och jag ser extra mycket fram emot den här helgen. Ser fram emot ett riktigt klassiskt fredagsmys i morgon med Tacos, ett glas rött, Idol och en stor skål med godis tillsammans med de bästa. Ser också fram emot att vi får Tysklandsbesök över helgen. 

Det finns mycket att se fram emot :-)!

KRAM!




You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images