NÅGRA VECKOR KVAR BARA...

oktober 28, 2013



Snart är det dags... men inte riktigt än. Vi får faktiskt lugna oss några veckor till. Det måste nämligen vara rätt stämning när man öppnar dessa rariteter så de skall få stå till sig riktigt ordentligt. Det skall bli spännande att få smaka så småningom. Det känns väldigt avlägset med advent och jul tycker jag. Det var ju sommarvärme alldeles nyss så det känns som om den här hösten kommer bli väldigt kort. Jag hoppas verkligen att kylan håller sig borta ett tag till. Till advent kan det få komma lite snö som sen kan få stanna över jul och nyår men sen är jag nöjd och ser fram emot att våren skall komma så fort det bara går. 

Här hemma är det i alla fall ff höst, stormen Simone är på ingång och det skall tydligen blåsa galet mycket i natt här ute på ön. Jag tycker det är väldigt mysigt med storm så länge jag kan få sitta här hemma och kura med raggisar under en filt och ingen av oss i familjen skall ut och åka båt. I kväll är tydligen färjorna inställda och det händer inte speciellt ofta så vi förstår att det kommer att blåsa på ordentligt.

Ha det så bra i höststormen!

KRAM!




You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images