ME, MYSELF AND I...

oktober 15, 2013



Jaha, då satt man här själv i soffan. Ho ho hoooo vart tog alla vägen?! Småtjejerna åkte till sin mamma i kväll, Vendela till sin pappa och P han försvann iväg för att se fotboll med grabbarna. Jag och min hög med magasin får visst hänga i kväll :-).




Vem vill inte ha en sådan här; en walk-in closet? Och hur fin är inte den här...










Jag bestämde precis just nu att så får det bli sen i framtiden när barnen har flyttat hemifrån. Då kommer vi att få tre rum över och ett skulle kunna bli en walk-in closet, ett skulle kunna bli ett träningsrum och ett kan få bli ett hänga-tvätt- och-strykrum. Det är bara en liten detalj kvar... att förankra mitt beslut hos min man :-)

Nu har jag visst fått sällskap av de där tokiga fruarna från Hollywood...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images