VACKRA SAKER...

oktober 01, 2013




Idag tog jag en långlunch för en liten shoppingtur. Några butiker hann jag med på min lilla runda och en av mina favoritbutiker; Kustnära hade fått in så mycket fina saker så man nästan dör en smula när man går runt där inne... Jag vill ha alla kuddar, och alla vackra glas och alla doftljus och alla lyktor och kolla in det här coola bordet... vad säger vi om det? VILL HA!!!




För att inte tala om de här vackra kopparlyktorna...




 Den här mattan skulle inte passa i hemma hos oss men den är så fin!




Här kan man stå och sniffa hur länge som helst. Vilka dofter!




De här kopparlyktorna från Bloomingville fick följa med mig hem idag och som tur var så fick de godkänt även av min man :-). 

Nu hänger jag här i soffan med gott samvete och tar en kopp the. Jag och P har varit ute i spåret och sprungit några km i kväll. Mörkt var det och rätt jobbigt också men nu är det dags att lägga i en högre växel för att hitta bikiniformen. Bara fyra månader kvar nu så det är bara att kämpa på.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images