PUMPAT LITE...

oktober 29, 2013



I kväll efter jobbet åkte jag förbi Linds Växthus och köpte några småpumpor. De är ju för söta och nu ligger de så fint där vid lyktan utanför vår ytterdörr. Jag älskar alla fina pumpafärger!

Höststormen har nu dragit förbi och taket sitter kvar på huset men den tog minsann i riktigt ordentligt. Vi vaknade alla till lite då och då av alla ljud den förde med sig och det känns nu att sömnen inte har varit vad den borde i natt.




Jag hade tänkt att ta en löptur i kväll men jag är inte riktigt på hugget. Har haft så ont i kroppen i ett par dagar; i muskler och leder och det vandrar runt från ena stället till det andra. Har hört att fler har haft liknande symptom så det verkar vara något som går. Någon variant på förkylning kanske.

Jag tror att jag kryper ner här i soffan och kurerar mig med "Fest hos Bagge Wahlgren".

KRAM!



You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images