TÖMD PÅ ENERGI...

april 10, 2019


Hej på er!

Just nu känner jag mig rätt tömd på energi faktiskt och då går jag och dagdrömmer om att det är sommar igen och att vi får hänga här vid familjens lilla hus vid havet. Det räcker med att jag bara kan få komma hit en liten stund så är jag tillbaka i vanligt mood igen. Och vet ni... nu är vi snart på väg ner till Gotland igen. Förvisso för att jobba men också för att få fira påsk och då vet jag att energin kommer att komma tillbaka snabbare än tåget. För så funkar jag. Har jag kört hårt under en period så blir jag ju lite trött tillslut men det behövs inte så mycket för att jag ska komma tillbaka. Lite miljöombyte bara så är det hela löst.

Nu kommer det förvisso inte att se ut så här när vi kommer ner till ön för det är ju ett tag kvar till sommaren. Det är ännu rätt grått, brunt och fult ute men solen ska ju komma och det får ju duga.

KRAM!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Så vackert, förstår att du längtar. Hoppas energin kommer åter och du känner dig pigg igen.
    Att solen skiner är underbart.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen en magisk plats. Jadå den kommer tillbaka. Jag hade bara ett behov av att gnälla av mig lite :-). Ha en fin torsdagskväll. Kram //Tina

      Radera
  2. Hej i sena kvällen. Såå underbart att få ha ett eget litet hus på vackra Gotland. Några år sen vi var där . Helt ljuvligt var det. Hoppas orken kommer tillbaka med ljuset nu. Vilken enorm skillnad det var med kvällens pw nu när det äntligen slutat blåsa. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej :-). Ja, det är fantastiskt. Det är är vår familjs stuga sen har jag och min egen familj en egen men den ligger inte riktigt lika nära havet. Gotland är ett härligt ställe verkligen. Fast jag är ju lite partisk förstås. Kram //Tina

      Radera
  3. Så härligt att få komma till ön och tanka energi och ladda batterierna.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa, jag längtar verkligen nu. Är i behov av att få lite miljöombyte :-). Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images