MINA ÄLSKADE SMÅ...

april 02, 2019


Go kväll!

Min äldsta son och hans familj är här nere på Gotland under hela april så gissa om det var lyxigt att matlagningen redan var i full gång här hemma i köket när jag slutade att jobba idag. Och den här lilla vapendragaren då... han älskar verkligen att bara kunna gå ut när det är så enkelt och självklart har han med sig sin lilla Bamseväska. Där i har han en massa "hemligheter". 



Han är ju alldeles bedårande i sina små Blundstones!



Något annat han gillar väldigt mycket är att gå upp- och nerför den "farliga trappan" och att få stå på "balkongen" och vinka till lillasyster Majken. 



I morgon när jag jobbat klart för dagen reser jag tillbaka till Stockholm men som tur är så dröjer det bara fram till helgen innan påsk så ses vi igen för då ska vi få vara här nere i hela 10 dagar. 

Nu är det dags att runda av den här dagen känner jag.

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Han är så söt den där lilla gossen! Och barnskor. Man dör!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är verkligen bedårande den där lilla <3. Han kan linda sin farmor runt sitt lillfinger ha ha :-). Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images