EN AV FLERA KVARTERSKROGAR...

juni 28, 2019


Heeey!

Friday... hur skönt är det inte att den här dagen är här? Jag har jobbat mina sista dagar på Arlanda inför den här sommaren och jag avrundade den här veckan och fredagen med ett frissabesök och en middag på en av våra kvarterskrogar. Runt hörnet där vi bor ligger STHLM Tapas och här brukar vi hamna med jämna mellanrum. Nu var det nästan ett helt år sedan senast konstigt nog men Jens och hans grabbar har hållit ställningarna under tiden vi pysslat med annat. (inte Jens på bilden dock). Vi är supernöjda med både mat och vin.




Vi har också hunnit med att fixa en 40-årspresent till morgondagens jubilar men nu börjar det bli dags  att runda av den här kvällen. Jag ska gå upp tidigt i morgon bitti för att gå tillbaka till min frissa här runt hörnet som inte är helt nöjd med resultatet av dagens färgning. Jag har tydligen väldigt mycket rött pigment i mitt hår vilket gör att det helst vill vara gult vilket jag verkligen inte tycker om. Så nya tag i morgon...

Vi ses!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Vilken fin krog du/ni har i er närhet.
    Ha en bra dag hos frissan nu och hoppas det blir ett bra resultat idag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns em hel del att välja på här i krokarna. Tack!!! Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images