SOMRIGA KOMBINATIONER...

juni 11, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Members och Glitter



Kavaj / Jeans / Topp / Väska / Sneakers

Hej på er!

Idag och i kväll kommer det vara fullt upp med jobb och därefter afterwork på Taverna Brillo så ni får hålla tillgodo med några collage med snygga grejer under tiden jag är på vift. Jeans och vit kavaj är ju så snyggt tycker jag och HÄR kan ni se hur min outfit med jeans och vit kavaj såg ut för några veckor sedan när vi var på afterwork med vänner på Mosebacke. Och hur snygga är inte dessa guldiga sneakers på en skala...

       





Skor / Klänning / Halsband / Väska / Solglasögon

Jag älskar klänningar och den här är ju så fin! Men om jag ska ha klänning på mig så vill jag inte ha klackar utan helst sneakers. Känner mig så damig med klackar till klänning. Det är inte riktigt jag... Är det för varmt för sneakers så funkar med finare flip flops till.





Jeans / Halsband / Sko / Topp / Väska

Den här kombon är ju också så enkel och snygg... så fina träskor och den rosa väskan till är ju tip top!

Nu är det dags för mig att bege mig ut till Arlanda för att jobba. Ha en underbar onsdag så ses vi i  morgon!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Första sneakerserna var snygga och klänningen gillade jag med. En stråväska är jag sugen på att köpa. Finns mängder av olika modeller här på marknaden.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan tänka mig att det finns hur mycket som helst att välja på hos er. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images