GRATISNATT...

september 13, 2013




När vi var i Göteborg under vår semester i juli fick vi efter en reklamation en gratisnatt på ett valfritt Elitehotell. Den passade bra att nyttja den här helgen och vi valde Hotell Arcadia. Hotellet ser inte mycket ut för världen alls utifrån. En sliten trött gul tegelbyggnad som får mig att tänka på ett gammalt stadshotell i någon liten håla någonstans i Sveriges inland. Invändigt är det dock något helt annat; snyggt och fräscht med detaljer från svunna tider sparade. Kul och lite otippat!

Frukt, bubbelvatten, badrockar och tofflor ingick också i rummet vilket inte gjorde intrycket sämre precis...
































Hotellet ligger alldeles i närheten av där Jacob bor så vi checkade in lite snabbt och promenerade bort för att kramas lite på äldsta sonen och hans fina Linda. Nu är vi tillbaka på hotellet igen och laddar inför Ps halvmara som han skall springa i morgon. Jag är glad att det inte är jag. Jag skulle aldrig betala pengar för att springa en massa mil. Möjligtvis om jag fick bra betalt :-)

Ha en riktigt skön helg!

KRAM!







You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images