MINA JULMARKNADSFYND...

december 10, 2013



Detta blev lördagens fynd från min och Anns lilla julmarknadstripp; honung från Åminne Honung & Jästeri och servetter från Berså. Jag köpte förkylningshonung med pepparmint och citronhonung och till och med jag som inte ens tycker om honung tyckte att båda smakade supergott. Philippa som är förkyld har testat förkylningshonungen och den var det minsann krut i. Det luktade pepparmint i hela huset bara av en liten klick i thét. Jag skall nog testa citronhonungen i mitt kvällsthé om en stund.







I kväll har jag köpt mina första julkappar för i år så nu är jag igång! Har man bara kommit igång med den första så brukar de andra rulla på av bara farten. Det svåra är att ingen önskar sig något nuförtiden; "överraska mig" säger alla och det sätter ju lite extra press på en. Det är ju så roligt att ge bort presenter och man vill ju så gärna att det skall bli bra. Jag ser så mycket fram emot allt julstök. Vi skall vara rätt mycket lediga i jul & nyår och även dagen innan julafton vilket skall bli härligt. Då finns det gott om tid att förbereda allt inför julafton då hela huset kommer att vara fullt av nära och kära. Längtar!

Nu är det dags att testa citronhonungen.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images