SVENNE...

december 05, 2013



Den här mannen har jag kollat på i kväll. På något sätt så tycker jag att det är mysigt att programmet rullar på här hemma under tiden jag sysslar med någonting annat och kastar ett litet öga mot tv:n då och då. Jag och Lilly konstaterade precis att allt Ernst gör är faktiskt inte så fantastiskt... Jag kan också konstatera att jag inte är ett dugg pysslig. Jag skulle verkligen gärna vilja vara den där kreativa personen som ips vips kommer på en idé och översätter den till något vackert men det är nog bara att acceptera att jag får låta andra stå för kreativiteten. Jag har alldeles för dåligt tålamod och är alldeles för otålig för att det skall funka. Jag vill att allt skall bli klart på typ 1 minut.

Just nu sitter vi här i soffan och är glada över att vi inte behöver vara ute i stormen Sven. Vi märker inte så mycket av Svenne för tillfället men det skall tydligen bli värre i natt. Vi skall ju få Tysklandsbesök i morgon och vi håller alla tummar för att Ann kommer iväg från ett stormigt Hamburg där skolorna är stängda både idag och i morgon. 

Hoppas att ni alla har det bra i stormen!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images