BÄST JUST NU...

december 30, 2014


The Hanging Tree (Rebel Remix) [Audio HQ]

  • för 1 vecka sedan
  • 216 960 visningar
Feels like everyone is looking for this remix, so here is the official "Rebel Remix" in high quality for 'The Hanging Tree' from the ...




Åhhh vad jag gillar den här låten från Hunger Games. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag fastnat men det kan handla om det där "fingerknäppet eller vad det är för något" i låten kanske :-). Den får mig i alla fall på gott humör och det kan jag behöva idag för idag har inget riktigt gått min väg… Först åkte jag och Philippa ner till en av färgaffärerna i stan för att låna hem lite fler tapetprover men under tiden vi stod där och ryckte i dörren så gick det sakta upp för oss att butiken hade stängt en halvtimme tidigare. Och vi som trodde att det var en vanlig tisdag idag...

Ett par timmar senare begav jag mig ner för att fixa naglarna på Nails & Spa men möttes av en mörk och stängd salong. Jag hade uppenbarligen fått en tid som inte fanns… suck… Dubbelkollade bokningen jag fått via sms flera gånger men det stod verkligen den 30/12 kl. 15.00. Det var bara att ta sig en liten tur till livsmedelsbutiken för att handla inför middagen men det var inte heller någon särskilt rolig historia så här dagen innan nyårsafton och när jag blev påkörd av en tant med rullator, som kungligt markerade att jag var i vägen för henne, blundade jag och räknade så fint till 10…

Nu skall jag ladda om och planera morgondagens nyårsmiddag. Underbart med nyårsafton!

Hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images