HAN ÄR TILLBAKA...

december 04, 2014



… PYSSELKUNGEN! 

Det rullar igång på riktigt nu när Ernst äntligen gör oss sällskap om torsdagskvällarna. Det är stämning det, även om jag kanske inte är överförtjust i allt han skapar.

Mysigt är det i alla fall!




I kväll efter en klassisk pannkaksmiddag klev jag och Vendela i träningskläderna och tog en powerwalk i vintermörkret. När vi kom hem belönade vi oss med varm lavendelglögg. Mmmm… vad gott det är… i lagom mängd vill säga. Det kan lätt bli sött och sliskigt.

Nu är även den här torsdagen till ända och nu skall jag ladda om för en afterwork med min fina mamma i morgon efter jobbet. Det blir nog Social Friday på Clarion i morgon tror jag minsann :-).

Ha en fin avslutning på veckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images