MIDDAG PÅ AMARILLO...

april 29, 2015



På det här sköna stället; Amarillo tillbringade jag gårdagskvällen med mina fina arbetskollegor. Roliga maträtter (smårätter), rolig miljö och roliga kollegor. Snart när det blir lite varmare kan man sitta på deras mysiga uteservering och äta men det var det inte tal om i går kväll. Det var så kallt igår så jag var klädd som om det vore en dag i januari. Det är inte klokt vilket lynnigt väder vi har. Komsi komsi värmen...




Nu har jag äntligen parkerat mig här i vår sköna soffa efter jobb, träning, middag och studentplanering men egentligen borde jag skaffa mig lite kontroll över allt som skall fixas inför helgen. I morgon blir det ett lugnt valborgsmässofirande ute på landet, fredag middag hos fina vänner och på lördag åker jag upp till killarna i Stockholm över helgen. Måste ju kolla in Jacob och Lindas nya lägenhet och vem vet, kanske hinner vi med en liten tur på stan också :-).

Nu väntar en kopp the och en 86%-ig chokladbit på mig. Sommarsäsongen närmar sig med stormsteg… ja ni fattar!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images