SÅ MÅNGA MINNEN...

april 05, 2015



Varje gång vi åker ut till vår stuga i Tofta så åker vi förbi Kroks Gård. Gården där jag är uppväxt och som jag har så många minnen ifrån så att jag skulle kunna skriva en hel bok om allt som jag upplevt där. Här har jag växt upp bland kor, lamm och hästar i en miljö som man inte kan bli annat än varm i hjärtat av. I den där allén har jag knatat fram och tillbaka hundratals gånger genom åren och varje gång jag tittar ner genom den så sköljer alla minnen över mig. Minnen som jag är så lycklig över att ha.

Nu är det någon annan som bor där och som skapar nya minnen men mina minnen är bara mina egna och de kommer alltid finnas kvar...




Efter en eftermiddag med roliga vänner så har vi nu ätit en sen middag och har en härlig påskdagskväll. Nu håller vi också tummarna för att det blir lite bättre väder i morgon så att vi kan få njuta av lite sol och värme på altanen. Är så trött på allt det gråa…

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images