NÄR LUGNET LÄGGER SIG...

april 04, 2015



Nu är vi på plats här ute på landet och jag har landat ner i soffan med en kopp the och ett magasin. Så skönt att få landa ner i något slags viloläge som man aldrig kan få till hemma i stan. Det är så tyst här och det får mig att må så bra. Jag tycker om när det är tyst då och då men samtidigt längtar jag efter fågelkvittret som fullkomligt brukar explodera här ute på vårkanten. 




Gårdagskvällens firande var mysigt och jag tror att Vendela var nöjd; både med presenter och säsongens första grillmiddag. Ahhh vad gott det var med grillat! Nu är fyra av familjens fem barn firade och de är bara Lilly som väntar in sin födelsedag i slutet på april. Det är fullt upp med firande här på våren :-). 

Nu skall vi fortsätta att njuta av den här sköna påskhelgen. Hoppas att ni också har en härlig påsk!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images