EN TRIPP TILL VÄSTERÅS...

december 30, 2015



Så här ser det ut i Västerås idag; Lite snö på tak och mark och någon grad kallt. Vi landade in här strax efter lunch och har tagit en tur på stan och en sväng ner till hamnen för att äta en sen lunch på Kajplats 9 vid Tullhuset. Fiskgrytan var verkligen supergod! 




Nu har vi mellanlandat på hotellet en stund. Känner mig tyvärr lite risig, så där som att det är något i kroppen som härjar men vi skall alldeles strax bege oss upp skrapans toppbar för en drink och sen avsluta kvällen på Nom så jag räknar helt kallt med att jag piggnar på mig. I morgon skall det ju firas nyår och då måsta man ju vara pigg!

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er alla och ett stort varm tack för att ni tittar in här. Jag är så glad för varendaste en av er, det skall ni veta. Ha en underbar nyår och fira ordentligt!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images